Saat:17:10
Haqqımızda

"Milli ÖN" müştərinin pulunu UDDU... - GİLEY

2022-08-10 12:17:00

 "Şikayətdən çox, məlumat almaq üçün yazıram".

Hurriyyet.az bildirir ki, bu barədə "Müştərinin Səsi" sosial qrupundakı paylaşımında Dinarə Əliyeva adlı istifadəçi giley edir.

Daha sonra narazı vətəndaş yazır: "Bu gün "Milli Ön" vasitəsilə kartımın balansını artırmaq istədim, 100 manat tam şəkildə daxil etdim, terminal pulu qəbul etdi, lakin balans sıfır olaraq qaldı. Mədaxil göstərmədi ekranda. Şəklini əlavə edirəm posta.
Qaynar xəttə zəng edib məlumat verdim, 6 iş günü ərzində sizinlə əlaqə saxlayacağıq dedilər.
Bilmək istəyirəm ki, pulu geri ala bilməmə kimi bir ehtimalım var və ya kiminsə başına belə bir hadisə gəlibmi?"

Dia.az

1954-cü ildə istehsal olunan “Qaz 12” SATILIR – ONDAN XRUŞOV DA İSTİFADƏ EDİB / FOTOLAR